יום חמישי, 26 במרץ 2015

מתנות שוות לקראת הפסח

המירוץ הגדול מתחיל. כל שנה יומיים לפני ליל הסדר אני יוצאת למסע רכישת מתנות תחת לחץ של זמן.
שוב קונים מפה, עוד סט כלים, פרחים, ספרים ושוקולדים. הפעם החלטתי להכין רשימת מתנות מראש. גם חוסך לי את הריצות, גם המתנות מדליקות בטרוף והבונוס הגדול- אני בטוחה שמי שיקבל אותם ממש ממש ישמח. הנה הרשימה שהכנתי ...מוזמנים להציץ ולשתף את המשפחה וחברים אהובים.

1. ווים לתלייה - עומר מנשרי, מעצב תעשייתי מוכשר ובעל הסטודיו  Omermeמייצר מוצרים מעוצבים עם מחשבה מחוץ לקופסה. הסט וווים שיצר הוא דרך מקורית ויצירתית לתלות תכשיטים, מפתחות, מעילים או פשוט כקישוט קיר. המחיר אטרקטיבי ביותר- 60 ₪ ומגוון הצבעים עשיר. כמו כן בסטודיו יש מגוון שעונים, מנורות ועוד ממתקים והפתעות.




2. שעון מבטון - הסטודיו Grey- Concrate Design  מתמחה במוצרים העשויים מבטון באופן חדשני ולא שיגרתי. ניתן לרכוש שעונים בטווח מחירים הנע בין 140ש"ח ועד 270ש"ח, מעצור ספרים בעלות 99ש"ח וברווזון מתוק שמעלה חיוך בעלות 29 ₪.





3. צלחות וכוסות מאוירות על ידי אפרת חסון דה בוטון- מעצבת מאיירת ואמנית נייר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לשלוח לה למייל efchek@gmail.com תמונה של בני המשפחה או חברים והיא תאייר לכם בהזמנה אישית ספל, צלחת, סט או צלחת משפחתית. עלות הספל 80ש"ח, הצלחות סביב ה 120 ₪ וצלחת משפחתית 350 ₪.





4. סט פלייסמטים גאומטרי מבית Tweelingen Design. חוברת של 48 פלייסמטים חד פעמיים, עשויים מנייר עבה ואיכותי. לשימוש יומיומי או לעריכת שולחן חגיגי וייחודי בתוך דקות. בנוסף, ניתן להשתמש בנייר לאינסוף שימושים יצירתיים אחרים כמו עטיפת ספרים ומחברות, עטיפת מתנות, מסגור כתמונה ועוד. עלות הסט- 69 ₪.

האתר





5. אדניתי - אדנית בעיצוב אישי מבטון של האמן יוסי שנפר. אם כבר עציץ לחג אז שיהיה באריזה מעוצבתJ. האדנית קלה, עמידה ומתאימה לפנים וגם לחוץ. ניתן להזמין אותה במגוון צבעים בהתאם לבקשת הלקוח. המחירים ידידותיים ונוחים- בין 50-350 ₪.

הטלפון של יוסי: 052-357-0496 



6. קלפי גרעין האמת של קוקה רונן- מנהלת פרויקטים, יועצת ארגונית ומנחת קבוצות.
ערכת קלפים מרהיבה ויצירתית (הכוללת ספר הדרכה) שמזמינה את המתבונן למסע פנימי, מרגש ועתיר משמעות. הקלפים מביאים רוחות של תקוה ונחמה ומציגים כל קושי כהזדמנות.






לרעיונות נוספים ולא שגרתיים מוזמנים לקרוא בכתבה של mako בה השתתפתי.

 שיהיה לכולנו חג שממממממממממממח



תגובות פייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה